کافه کلیپ دوستانه

جدیدترین و بهترین کلیپهای طنز و جذاب

کافه کلیپ دوستانه

جدیدترین و بهترین کلیپهای طنز و جذاب

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ق.ظ

اسکوچیچ به تمرین نفت برگشت اما ...

دراگان اسکوچیچ با مخالفت هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان فعلا موفق به جدایی از این تیم نشده ، این سرمربی دلایل جدایی خود را مشکلات خانوادگی و بیماری عنوان کرده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای دراگان اسکوچیچ و صنعت نفت آبادان عجیب‌ و غریب پیش می‌رود، سرمربی کروات تیم صنعت نفت از روز گذشته در تمرین تیمش حاضر شده تا صنعت نفت آبادان را برای دیدار خانگی برابر پرسپولیس مهیا کند. اتفاقات چندروز اخیر باشگاه صنعت نفت در جریان درخواست جدایی این سرمربی را مرور می‌کنیم:

 

یکشنبه 6 دی ماه:

 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نبرد با تیم هم‌استانی خود با دو گل شکست خورد، شاگردان اسکوچیچ که در این دیدار بسیار ضعیف عمل کردند این فرصت را داشتند تا با پیروزی اختلاف خود با تیم‌های بالای جدولی را کم و‌کم‌تر کنند. در بین دو نیمه دیدار اسکوچیچ در رختکن به بازیکنان اعلام کرد که این آخرین نیمه‌ای است که در کنارشان خواهد بود. پیش از پایان بازی دراگان اسکوچیچ به سمت مهدی تارتار رفت و به او تبریک گفت تا زودتر از بقیه بازیکنان به رختکن برود.

 

وی اما در کنفرانس خبری صحبتی از خداحافظی نکرد و درباره بازی، شایعه حضورش در تیم‌ملی، عدم جذب بازیکن و موضوعات دیگر صحبت کرد اما صحبتی از جدایی در میان نبود. اسکوچیچ پس از آن در رختکن حاضر شد و با چهره‌ای درهم رفته و مغموم به بازیکنان تیم اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند در جمع طلایی‌پوشان حاضر باشد و باید به دلیل مسائل خانوادگی و بیماری از جمع‌شان جدا بشود. خبری که بازیکنان صنعت نفت را ناراحت کرد و آنها را به فکر انداخت که دوران پس از اسکوچیچ چه خواهد شد.

 

دوشنبه 7 دی ماه:


با اعلام برنامه از پیش تعیین شده توسط کادرفنی، روز یکشنبه برای بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان استراحت اعلام شده بود. در این روز رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های خود را درباره جدایی وی و صحبت‌های این سرمربی در رختکن را پوشش دادند. بعضی بازیکنان صنعت نفت نیز در اینباره مصاحبه و نظر خود را اعلام کردند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی